Creamoire та StarLightMedia: співпраця заради безсмертних цінностей

19

лют

Creamoire та StarLightMedia: співпраця заради безсмертних цінностей

 

Найкращі десерти підсолодили життя творців наймасовіших телевізійних шоу в Україні. Наприкінці минулого року ТМ Кремуар стала спонсором Дня StarLightMedia, який був організований для бізнес-партнерів та рекламодавців медіагрупи.

Захід вийшов за рамки банального фінансового звіту про успіхи топових телеканалів. Адже важко говорити про бізнес та перспективи розважальних каналів під час глобальної кризи в країні. Але для справжніх професіоналів немає нічого неможливого. І там, де хтось відсиджується, очікуючи покращення економічної ситуації, StarLightMedia знаходить нові можливості для розвитку.

За словами керівників медіагрупи, найважливіше у роботі кожного творчого об’єднання – формування цінностей, встановлення орієнтирів, можливість показати глядачам, що є добрим, що є поганим. Саме з такою метою запускалися та в подальшому будуть розвиватися улюблені всіма проекти «Холостяк», «Топ-модель по-українськи», «Ревізор» та «Добрий знак».

Окрім розважання глядацької аудиторії, ці програми мають додаткову мету. В «Холостяку» мова йде не лише про те, що навіть успішним та багатим молодикам важко знайти свою єдину та неповторну. Насправді «Холостяк» та «Топ-модель по-українськи» – шоу, глибинним меседжем яких є реалізація унікального шансу. Можливість втілити недосяжну мрію є в кожного, і лише від людини залежить, вдасться це чи ні.

Соціальне спрямування проектів «Ревізор» та «Добрий знак» має велике значення для українців. «Ревізор» вже став повноцінним брендом, який багато хто намагається дублювати, настільки він подобається людям. «Добрий знак» продовжить традиції досягнення практичного результату, стане свідченням якості продукції, на яке дійсно можна орієнтуватися, якому можна довіряти.

Зустріч менеджерів та продюсерів StarLightMedia з рекламодавцями проходила без зайвого шику та пафосу, які недоречні за умов нинішньої політичної та економічної ситуації. Проте ефективна робота можлива лише в комфортних умовах. І про це подбала ТМ Кремуар.

Переговори відбувалися в дружній атмосфері з десертами Creamoire. А ще – солодка перерва для багатьох стала можливістю відпочити від великої кількості інформації. Цим скористався, наприклад, директор зі стратегічного планування та інновацій медіаагентства Carat Павло Таяновський, який вчасно схопив свій десерт. Адже стіл з ласощами став пустим в одну мить.

StarLightMedia почала новий сезон трансляції, тоді як ТМ Кремуар продовжує працювати над новими рецептами. Разом ми зможемо зробити життя солодшим та щасливішим під час будь-якої кризи!